blogerzy przejmują profil tołpy na FB

blogerzy przejmują profil tołpy na FB

Opublikowany

tołpa realizuje aktualnie cykl działań w social media, dzięki którym chce pokazać jakie wartości, oprócz pielęgnacji są dla niej ważne; wyjaśnić, że nie chodzi tylko o kosmetyki, ale o styl życia.

tołpa jako pierwsza polska marka kosmetyczna postanowiła udostępnić blogerom na miesiąc oficjalny profil na Facebooku. Przez cały sierpień głosem marki będą mówić inni: Jacek Kłosiński, Joanna Pachla - Wyrwane z Kontekstu, Ryfka - Szafa Sztywniary oraz Kamil Nowak - Blog Ojciec, w istotnym stopniu przejmując komunikację oraz interakcję z użytkownikami marki.

Dotychczasowe działania to sposób na opowiedzenie o tym, jaka jest tołpa. Rosnące zaangażowanie na oficjalnym profilu oraz przychylne komentarze użytkowników pokazują, że niestandardowe działania z udziałem blogerów to trafiony pomysł. Jako pierwszy pięć krótkich historii opowiedział Jacek Kłosiński. W tym tygodniu słuchać będziemy z kolei Joanny Pachli z bloga Wyrwane z Kontekstu, a później kolejnych dwóch osób, które myślą, podobnie jak tołpa. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

O mówieniu wprost

Wiele osób, nawet poproszonych o wyrażenie swojej subiektywnej opinii, ma problem z mówieniem wprost, postrzegając to jako sposób na sprawienie komuś przykrości.